Acceptació i signatura del contracte destudis

Moltes gràcies per inscriure't al Centre d'Estudis Luis Vives. Per formalitzar la vostra inscripció, necessitem que accepteu les condicions del contracte d'estudis que trobareu a continuació, i que ho signeu. Un cop ho facis, el contracte signat t'arribarà al correu electrònic que indiquis al formulari.





    En cas de no ser major d'edat, introduïu a continuació les dades del pare, mare o tutor legal de l'alumne, que serà qui signi i accepti les condicions del contracte en nom seu.


    CONDICIONS GENERALS DEL CONTRACTE SUBSCRIT AMB CENTRE D'ESTUDIS LUIS VIVES

    1. L'alumne realitzarà el pagament de cada mensualitat anticipadament entre els dies 1 i 5 de cada mes (o següent dia hàbil en cas de ser festiu el dia 5). En cas d'impagament, transcorregut aquest termini no es permet l'accés a les classes. La no assistència al curs, o la cancel·lació d'aquest per part de l'alumne, no implica la devolució d'un import que pertany al mes en curs. El cost de la mensualitat no depèn del nombre de dies lectius de la mateixa. L'ensenyament oferit per Centre d'Estudis Luis Vives (d'ara endavant, "el Centre") està exempt d'IVA segons la Llei 37/1992. Els cursos del Centre tenen una data de finalització definida, generalment, per les proves lliures preparades per lalumnat. D´aquesta data s´informa els estudiants a través dels diferents mitjans de difusió del Centre. La matrícula dels estudiants es renova automàticament cada mes (o en fraccions de 4 setmanes, per a determinats cursos), per garantir la reserva de la plaça a les aules. Per això, per a cancel·lacions de matrícula, els estudiants han de notificar via email aquesta cancel·lació amb una antelació mínima de 15 dies abans del següent mes. En cas contrari, l'alumne estarà obligat a l'abonament de la mensualitat següent.

    2. Els certificats d'inscripció l'expedició dels quals se sol·licite al Centre d'Estudis Luis Vives únicament es faran sobre les mensualitats ja abonades. Si sol·liciteu algun certificat sobre el curs per anticipat, caldrà abonar una fracció de l'import del curs, prèviament acordada entre el Centre i l'alumne. Aquesta fracció del pagament constituirà un dipòsit i quedarà en custòdia del Centre fins a la finalització del curs per part de lalumne. Aquest dipòsit serà retornat íntegrament a l'alumne, una vegada finalitzat aquest període, sempre que s'hagi complert aquest contracte, i satisfet la totalitat de les mensualitats contingudes, dins del període reflectit al certificat d'estudis.

    3. Els certificats d'assistència i aprofitament que expedisca el Centre, necessaris per a la gestió d'extensió del visat, sol·licitud del NIE i altres gestions amb l'Administració Pública Espanyola, només seran emeses en cas que l'alumne assisteixi, almenys, al 85% de les classes contractades.

    4. Política de cancel·lacions i devolucions. En cas que un alumne vulgui cancel·lar la seva matrícula al curs:

      1. Si aquesta cancel·lació es produeix en un termini igual o superior a 15 dies naturals abans del començament del curs, el Centre es reserva el dret de convertir la seva inscripció al curs en modalitat online. L'estudiant reconeix la facultat del Centre per proporcionar el curs en modalitat en línia, i que aquesta modalitat s'assembla al curs presencial, incloent-hi tots els recursos necessaris per a l'adquisició dels continguts. No obstant això, a causa de les diferències entre la formació en modalitat presencial i en línia, el Centre es compromet a garantir l'assimilació adequada dels coneixements programats per a l'estudiant mitjançant l'ensenyament en línia, fins i tot si això comporta una extensió en la durada del curs. Després de valoració i segons el criteri del mateix Centre, en cas que no es pugui oferir a l'estudiant un curs en línia adequat a les seves necessitats d'aprenentatge, el Centre tornarà a l'alumne l'import que hagi abonat per a la contractació, retenint únicament 200 euros en concepte de matrícula, a la qual cosa se sumarien totes aquelles despeses derivades de la gestió (comissions bancàries, despeses de correu, etc.).

      2. Si aquesta cancel·lació es produeix en un termini inferior a 15 dies naturals del començament del curs, o una vegada el curs hagi començat, el Centre no tornarà a l'alumne cap import.

    5. Política de cancel·lacions i devolucions per a alumnes que hagin sol·licitat i rebut certificat d'estudis. Si l'alumne ha sol·licitat un certificat d'estudis, a fi de presentar-lo davant del Consolat o Ambaixada espanyoles del seu país, o altres organismes oficials, per obtenir un visat o targeta de residència, així com altres avantatges que es puguin obtenir a través d'aquesta certificació, podrà acollir-se a les condicions de cancel·lació i devolució reflectides a l'article 4, únicament en el cas que presenti la documentació oficial del Consolat o Ambaixada espanyoles del seu país (o organisme oficial corresponent), amb data, signatura i segell , en què s'indiqui expressament la denegació del visat (o servei corresponent), o s'accepti la renúncia de l'alumne a la sol·licitud del visat (o servei corresponent). Es considerarà com a data de començament del curs aquella definida al certificat d'estudis emès. El termini màxim per presentar la documentació oficial requerida és de 30 dies des que es produeixi la notificació de cancel·lació del curs.

    6. En cas que es retardi la resposta de resolució de visat per part de l'Ambaixada o el Consolat, l'estudiant haurà d'avisar a l'escola del retard o impossibilitat de demanar cita al consolat almenys 15 dies abans de l'inici de curs. Només en aquest cas, el Centre podrà modificar les dates de realització del curs al certificat sense cap cost.
    7. Les modificacions de matrícula (anul·lació o modificació de matèries, sense cancel·lació del curs) que vulgui realitzar l'alumne hauran de ser sol·licitades a la secretaria del Centre. Durant els primers 15 dies des de la incorporació de l'alumne al curs seran gratuïtes. A partir del venciment daquest termini, cada modificació de matrícula tindrà un cost de 50,00 euros.

    8. Les faltes dassistència o de puntualitat, fins i tot les justificades, no impliquen cap tipus de descompte en el preu del curs. S'exigirà total puntualitat a les hores d'entrada a classe. Els alumnes que per la raó que fos arribin al Centre després d'iniciada la classe, no podran incorporar-s'hi.

    9. L'alumne i/o el seu representant legal es comprometen a donar suport al Centre i als professors per a la millora de la conducta de l'alumne i el millor aprofitament escolar.

    10. D'acord amb les exigències del conveni d'ensenyament i formació no reglades, el Centre té contractada una assegurança de responsabilitat civil professional per a tots els treballadors. En tot cas, el Centre no es fa responsable dels accidents o danys personals que potencialment pogués patir l'alumne ni dels objectes personals perduts, robats o danyats que no hagin estat dipositats a la secretaria del Centre.

    11. El Centre es reserva el dret de prohibir temporalment o, fins i tot, definitivament l'accés a les seves instal·lacions a aquell alumne que incompleixi aquestes normes o alteri les relacions de convivència al Centre. En cas dexpulsió temporal o definitiva, el Centre reemborsarà a lalumne el 100% de la part proporcional de limport abonat que no hagi estat utilitzat.

    12. Els horaris establerts per a cadascun dels cursos estan elaborats per satisfer les necessitats dels alumnes. El Centre es reserva el dret a modificar aquests horaris, sense detriment de les necessitats de l'alumnat. El Centre garanteix que es comunicaran de manera fefaent els canvis dhorari amb un termini mínim de 48 hores. En tot cas, es garanteix que s'explicarà el temari íntegre abans de la finalització del curs.

    13. Per llei està absolutament prohibit fumar dins ledifici.

    14. La informació i les inscripcions que l'alumne hagi de formalitzar per fer proves o exàmens de caràcter oficial seran fetes pel mateix alumne. La Secretaria del Centre informarà, a través dels seus diversos canals de difusió, de les convocatòries que siguin d'interès per als seus alumnes, i aquest servei d'informació serà una mera cortesia del Centre, per la qual cosa qualsevol error o omissió no desitjats que es puguin produir no podrien ser objecte de reclamació per part de lalumnat.

    15. Per a alumnes estrangers de batxillerat estranger convalidable: l'alumne autoritza el Centre que cedeixi les dades personals a la Universitat Nacional d'Educació a Distància, per a la gestió agrupada d'obtenció de la credencial i presentació a la Prova d'Accés a la Universitat. El cost daquesta gestió és de 50,00 euros per alumne i convocatòria.

    16. Durant les classes està expressament prohibit l'ús de telèfons mòbils o de qualsevol altre element mecànic o electrònic que en pertorbi el desenvolupament normal. A més, es prohibeix terminantment l'enregistrament, així com la difusió de vídeo o àudio de les sessions impartides al centre, ja siguin acadèmiques o merament orientatives.

    17. L'edifici on està ubicat Centre d'Estudis Luis Vives Sol no és d'utilització exclusiva del mateix, sinó que es comparteix amb altres centres i oficines. Per aquest motiu es prega als alumnes el màxim respecte a les zones comunes i la seva no permanència en les hores lliures i en els descansos. El mobiliari i estris del Centre estan dissenyats per a l'exercici exclusiu de la formació. Qualsevol ús indegut dels mateixos per part de lalumnat, que derivi en desperfectes o trencaments, seran sufragats pel propi alumne.

    18. El Centre oferirà als alumnes la possibilitat de fer activitats extraescolars (visites culturals, activitats de lleure, museus, etc.). El programa i el preu d'aquestes activitats seran comunicats als alumnes amb suficient antelació al desenvolupament d'aquestes activitats. Aquestes activitats extraescolars es realitzen a llocs i amb continguts que, per l'experiència dels professionals del Centre que les organitzen, són generalment ben valorades pels alumnes que les realitzen, però el Centre no dóna, en cap cas, garantia que aquestes satisfacin els desitjos dels alumnes que hi participin. Per aquest mateix motiu, el Centre no es fa responsable dels accidents o danys personals que pot patir potencialment l'alumne ni dels objectes personals perduts, robats o danyats durant el desenvolupament d'aquest tipus d'activitats. Així, l'alumne renuncia expressament a qualsevol reclamació contra el Centre per qualsevol de les possibles eventualitats esmentades anteriorment. Així mateix, el Centre es reserva el dret de modificar la seva oferta d'activitats, sense avís previ, en funció de la seva disponibilitat i altres causes. En cas de modificació del programa d'activitats, el Centre es compromet a mantenir una oferta d'activitats de característiques i cost semblants.

    19. En aquells cursos en què l'adquisició dels temaris sigui obligatòria, aquests s'abonaran en el moment de formalitzar la inscripció. El preu dels cursos i materials dependran del tipus de curs, del moment de l'any i del nombre d'hores lectives contractades per l'alumne. En aquests casos, els temaris s'aniran lliurant a mesura que s'imparteixin les classes i el lliurament queda condicionat a l'assistència a aquestes. La periodicitat de lliurament del temari la determinarà cada professor, però, en tot cas, seran entregats íntegrament abans de la finalització del curs.

    20. L'alumne autoritza al Centre la inserció de la seva imatge personal a la pàgina web del centre. Aquesta autorització podrà ser revocada en qualsevol moment, i el Centre queda obligat a retirar la seva imatge de la dita web en el termini màxim de 30 dies a comptar de la seva notificació fefaent.

    21. El Centre ha dissenyat, dins del seu pla de prevenció, seguretat i salut, protocols dactuació per a situacions excepcionals, com ara pandèmies, confinaments i altres condicionants aliens a lactivitat del Centre. L'alumne es compromet a donar suport i seguir les indicacions del Centre en relació amb aquests protocols. Amb ells, el Centre garanteix la continuïtat del servei ofert, en modalitat presencial, semipresencial o en línia. L‟aplicació d‟aquests protocols no altera el compliment obligat d‟aquest contracte per part de l‟alumne.

    22. Previ a la contractació del curs, l'alumne ha de notificar al Centre totes aquelles necessitats especials que pugui tenir en relació amb l'aprofitament normal del curs, siguin de caràcter físic (minusvàlues, intoleràncies, etc.), psicològic (trastorns de dèficit d'atenció o hiperactivitat, etc.), o de qualsevol altre tipus.

    23. El Centre desenvoluparà la seva activitat formativa conforme al calendari escolar publicat per la Conselleria dEducació de la Comunitat de Madrid (https://www.educa2.madrid.org/)

    24. Per a alumnes que contractin classes particulars: en cas que l'alumne no pugui acudir a alguna de les classes programades, heu d'avisar fefaentment (un email o una trucada són suficients) al centre de la cancel·lació de la classe, almenys amb 24 hores de antelació. En cas contrari, la classe es considera impartida i serà cobrada.

    25. Per a alumnes que contractin conjuntament classes particulars: la no assistència d'algun dels alumnes a alguna d'aquestes classes no implicarà cap descompte en el preu.

    26. INFORMACIÓ RESPECTE DE LES DADES RECOLLIDES

    27. Les dades subministrades pels interessats podran quedar incorporades a un o diversos fitxers automatitzats que constitueixen la base de dades d'alumnes de Centre d'Estudis Luis Vives SL, de conformitat amb la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de Caràcter Personal (LOPD)

    28. Tant el fitxer en paper com el o els fitxers automatitzats als quals s'incorporin les dades quedaran sota la responsabilitat de la Secretaria del Centre d'Estudis Luis Vives SL

    29. La informació obtinguda serà utilitzada EXCLUSIVAMENT per a la gestió interna del Centre d'Estudis Luis Vives SL i no serà facilitada en cap cas a terceres persones.

    30. Les dades de caràcter personal seran tractades amb el grau de protecció que estableix el Reial decret 1720/2007, de 21 de desembre, pel qual saprova el Reglament de desplegament de la Llei orgànica 15/1999 en el qual sestableixen les mesures de seguretat dels fitxers que contenen dades de caràcter personal, i s'adoptaran les mesures de seguretat necessàries per garantir la confidencialitat i la integritat de la informació.

    31. Els interessats podran exercir els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició, en compliment del que estableix la LOPD, davant de la Secretaria del Centre d'Estudis Luis Vives SL (Madrid. C/Arenal 18, 1r dreta).

    32. En nom de l'empresa tractem la informació que ens facilita, per tal de prestar-li el servei sol·licitat i fer-ne la facturació. Les dades proporcionades es conservaran mentre es mantingui la relació comercial, o durant els anys necessaris per complir les obligacions legals. Les dades no se cediran a tercers excepte en els casos en què hi hagi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la nostra empresa estem tractant les seves dades personals, i per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió quan les dades ja no siguin necessàries. Així mateix, sol·licito la seva autorització per oferir-li productes i serveis relacionats amb els sol·licitats.