Ikasketa-kontratua onartzea eta sinatzea

Mila esker Luis Vives Ikasketa Zentroan izena emateagatik. Zure matrikula formalizatzeko, behean aurkituko duzun ikasketa-kontratuaren baldintzak onartzea eta sinatzea behar dugu. Hori egin ondoren, sinatutako kontratua formularioan adierazten duzun helbide elektronikora iritsiko da.





    Adinez nagusi ez bazara, sartu behean ikaslearen aitaren, amaren edo legezko tutorearen datuak, zeina izango baita zure izenean kontratuaren baldintzak sinatu eta onartzen dituena.


    LUIS VIVES IKASTE ZENTROAREKIN SINATUTAKO KONTRATUAREN BALDINTZA OROKORRAK

    1. Ikasleak hileroko ordainketa aldez aurretik egingo du hilabete bakoitzeko 1etik 5era bitartean (edo hurrengo lanegunean, 5. jaieguna bada). Ordainketarik egin ezean, ezin izango da klaseetara sartu epe hori igarota. Ikastarora ez joateak edo ikasleak bertan behera uzteak ez du esan nahi hilabeteari dagokion zenbatekoa itzultzea. Hileko ordainketaren kostua ez da eskola-egun kopuruaren araberakoa. Centro de Estudios Luis Vivesek (aurrerantzean, "Zentroa") eskaintzen dituen irakaskuntzak BEZetik salbuetsita daude 37/1992 Legearen arabera. Zentroko ikastaroek amaiera data dute, oro har, ikasleek prestatutako doako probek zehaztuta. Ikasleei data honen berri ematen zaie Zentroko hainbat hedabideen bitartez. Ikasleen izen-ematea automatikoki berritzen da hilero (edo 4 asteko zatika, zenbait ikastarotan), ikasgeletan euren plazaren erreserba bermatzeko. Hori dela eta, matrikula baliogabetzeko, ikasleek ezeztapena posta elektroniko bidez jakinarazi beharko dute, gutxienez, hurrengo hilabetea baino 15 egun lehenago. Bestela, ikaslea hurrengo hileko ordainketa ordaintzera behartuta egongo da.

    2. Luis Vives Ikasketa Zentroari igorpena eskatzen dioten matrikula-ziurtagiriak dagoeneko ordaindutako hileko kuoten gainean bakarrik egingo dira. Ikastaroari buruzko ziurtagiria aldez aurretik eskatzen bada, ikastaroaren kuotaren zati bat ordaindu beharko da, aldez aurretik Ikastegiak eta ikasleak adostuta. Ordainketaren zati hori gordailua izango da, eta Ikastegiaren zaintzapean geratuko da ikasleak ikastaroa amaitu arte. Aipatu fidantza osorik itzuliko zaio ikasleari, behin epe hori amaitutakoan, betiere kontratu hau beteta, eta jasotako hileroko ordainketa guztiak ordainduta, ikasketa-agirian adierazitako epean.

    3. Ikastegiak emandako asistentzia- eta lorpen-ziurtagiriak, beharrezkoak diren bisa luzapena, NIE eskaera eta Espainiako Administrazio Publikoarekin beste izapide batzuk kudeatzeko, ikasleak kontratatutako klaseen % 85 gutxienez joaten bada bakarrik emango dira. .

    4. Ezeztapen eta itzultze politika. Ikasleren batek ikastaroan matrikula bertan behera utzi nahi badu:

      1. Baliogabetze hori ikastaroa hasi baino 15 egun natural baino lehenagoko epean gertatzen bada, Zentroak eskubidea izango du zure izen-ematea ikastarora online bihurtzeko. Ikasleak aitortzen du Ikastegiak duen ahalmena ikastaroa online modalitatean emateko, eta modalitate hori presentziazko ikastaroaren antzekoa dela, edukiak eskuratzeko beharrezkoak diren baliabide guztiak barne. Hala ere, presentzialaren eta on-line prestakuntzaren arteko desberdintasunak direla eta, Zentroak konpromisoa hartzen du ikaslearentzat programatutako ezagutzak on-line irakaskuntzaren bidez egoki asimilatzea bermatzeko, nahiz eta horrek ikastaroaren iraupena luzatzea suposatzen duen. Ebaluazioa egin ondoren eta Ikastegiaren beraren irizpideen arabera, ikasleari ezin bazaio bere ikaskuntza-beharretarako egokia den online ikastaro bat eskaini, Zentroak kontratuagatik ordaindu duen zenbatekoa itzuliko dio ikasleari, 200 euro soilik atxikiz. ordainketa gisa, matrikula-kuota, eta horri kudeaketatik eratorritako gastu guztiak gehituko zaizkio (banku-gastuak, posta-gastuak, etab.).

      2. Baliogabetze hori ikastaroa hasten denetik 15 egun natural baino gutxiagoko epean gertatzen bada, edo ikastaroa hasi ondoren, Ikastegiak ez dio ikasleari inolako kopururik itzuliko.

    5. Espediente bat eskatu eta jaso duten ikasleentzako baliogabetze eta itzulketa politika. Ikasleak ikasketen ziurtagiria eskatu badu, bere herrialdeko Espainiako Kontsulatuan edo Enbaxadan edo beste erakunde ofizialetan aurkezteko, bisa edo bizileku txartela lortzeko, baita honen bidez lor litezkeen bestelako abantailak ere. ziurtagiria, 4. artikuluan jasotako baliogabetze- eta itzultze-baldintzen onuradun izango zara, zure herrialdeko Espainiako Kontsulatuaren edo Enbaxadaren (edo dagokion erakunde ofizialaren) dokumentazio ofiziala aurkezten baduzu soilik, data, sinadura eta zigiluarekin. bertan, bisatua (edo dagokion zerbitzua) ukatzea espresuki adierazten den, edo ikasleak bisatu (edo dagokion zerbitzua) eskaerari uko egin izana onartzen den. Ikastaroaren hasiera-data emandako ikasketa-ziurtagirian zehaztutako datatzat hartuko da. Eskatutako dokumentazio ofiziala aurkezteko gehienezko epea 30 egunekoa da, ikastaroaren deuseztapena jakinarazten den egunetik aurrera.

    6. Enbaxadaren edo Kontsulatuaren bisa ebazpenaren erantzuna atzeratzen bada, ikasleak eskolari jakinarazi beharko dio atzerapena edo kontsulatuan hitzordua hartzeko ezintasuna, ikastaroa hasi baino gutxienez 15 egun lehenago. Kasu horretan bakarrik, Ikastegiak ziurtagirian dauden ikastaroak amaitzeko datak aldatu ahal izango ditu inolako kosturik gabe.
    7. Ikasleak egin nahi dituen matrikula aldaketak (irakasgaiak bertan behera uztea edo aldatzea, ikastaroa bertan behera utzi gabe) Ikastegiko idazkaritzan eskatu behar dira. Ikaslea ikastaroan sartu ondorengo lehen 15 egunetan doan izango da. Epe hori igaro ondoren, matrikula aldaketa bakoitzak 50,00 euroko kostua izango du.

    8. Asistentzia edo puntualtasun faltak, justifikatuta egon arren, ez dakar ikastaroaren prezioan inolako beherapenik. Klasean sartzeko orduetan erabateko puntualtasuna eskatuko da. Edozein arrazoi dela medio, klasea hasi ondoren Zentrora iristen diren ikasleak ezin izango dira bertan sartu.

    9. Ikasleak eta/edo bere legezko ordezkariak Zentroari eta bere irakasleei laguntzeko konpromisoa hartzen dute ikaslearen portaera eta eskola-errendimendu hobeak izan daitezen.

    10. Araututako hezkuntza eta prestakuntza hitzarmenean ezarritakoaren arabera, Zentroak erantzukizun zibil profesionaleko asegurua kontratatu du bere langile guztientzat. Nolanahi ere, Ikastegiak ez du bere gain hartuko ikasleak izan ditzakeen istripu edo kalte pertsonalen edo Ikastegiko idazkaritzan gorde ez diren objektu pertsonal galdu, lapurtu edo hondatuengatik.

    11. Ikastegiak eskubidea du bere instalazioetara sartzea aldi baterako edo behin betiko debekatzeko arau hauek betetzen ez dituen edo Ikastegiko bizikidetza-harremanak aldatzen dituen ikasleari. Aldi baterako edo behin betiko kanporatuz gero, Ikastegiak erabili ez duen zenbatekoaren zati proportzionalaren %100 itzuliko dio ikasleari.

    12. Ikastaro bakoitzerako ezarritako ordutegiak ikasleen beharrak asetzeko diseinatuta daude. Zentroak beretzat gordetzen du ordutegi hauek aldatzeko eskubidea, ikasleen beharren kaltetan gabe. Zentroak bermatzen du ordutegi aldaketak modu fidagarrian jakinaraziko direla, gutxienez 48 orduko epearekin. Nolanahi ere, bermatuta dago programa osoa kurtsoa amaitu baino lehen azalduko dela.

    13. Legearen arabera, guztiz debekatuta dago erretzea eraikin barruan.

    14. Ikasleak proba edo azterketa ofizialak egiteko formalizatu behar dituen informazioa eta matrikulak ikasleak berak egingo ditu. Ikastegiko Idazkaritzak bere ikasleentzako interesgarriak diren deialdien berri emango du bere hedapen-bide ezberdinen bitartez, informazio-zerbitzu hau Ikastegiaren adeitasun hutsa izanik, gerta litezkeen nahi ez diren akatsak edo hutsuneak ezin izango dira izan. ikasleen aldarrikapena.

    15. Atzerriko Batxilergoko titulua indarrean duten atzerriko ikasleentzat: ikasleak baimena ematen dio Ikastegiari bere datu pertsonalak Urrutiko Hezkuntzako Unibertsitate Nazionalera lagatzeko, egiaztagiria lortzeko eta Unibertsitaterako Sarbide Proba egiteko talde-kudeaketa egiteko. Kudeaketa honen kostua 50,00 eurokoa da ikasleko deialdi bakoitzeko.

    16. Klaseetan zehar, espresuki debekatuta dago telefono mugikorra edo klaseen garapen normala oztopatzen duen beste edozein elementu mekaniko edo elektroniko erabiltzea. Era berean, guztiz debekatuta dago zentroan ematen diren saioen grabazioa, bai eta bideoa edo audioa zabaltzea ere, akademikoak edo adierazgarriak izan.

    17. Luis Vives Sol Ikasketa Zentroa dagoen eraikina ez da erabilera esklusiborako, beste zentro eta bulego batzuekin partekatzen da. Hori dela eta, ikasleei eskatzen zaie gune komunak errespeta ditzatela eta libre ordu eta atsedenaldietan horietan ez geratzea. Zentroko altzariak eta ekipamenduak prestakuntza ariketa esklusiborako diseinatuta daude. Ikasleek haien erabilera desegokia, kalteak edo apurketak eragiten dituztenak, ikasleak berak hartuko du bere gain.

    18. Ikastegiak bere ikasleei eskolaz kanpoko jarduerak egiteko aukera eskainiko die (bisita kulturalak, aisialdia, museoak, etab.). Jarduera hauen egitaraua eta prezioa ikasleei garatu aurretik jakinaraziko zaie. Eskolaz kanpoko jarduera hauek antolatzen dituzten Ikastegiko profesionalen esperientzia dela eta, oro har, hauek egiten dituzten ikasleek ondo baloratzen dituzten leku eta edukiekin egiten dira, baina Ikastegiak ez du, inola ere, bermatzen dutenik. burutuko da.hauetan parte hartzen duten ikasleen nahiak asetzea. Horregatik, Zentroa ez da erantzule izango ikasleak izan ditzakeen istripu edo kalte pertsonalen edo mota honetako jarduerak garatzean galdu, lapurtu edo kaltetutako objektu pertsonalen gaineko erantzukizuna. Horrela, ikasleak berariaz uko egiten dio Zentroaren aurkako erreklamazioei, goian aipatutako gertakari posibleengatik. Era berean, Zentroak bere jardueren eskaintza aldatzeko eskubidea du, aldez aurretik jakinarazi gabe, erabilgarritasunaren eta beste arrazoi batzuen arabera. Jarduera-programan aldaketaren bat gertatuz gero, Zentroak bere gain hartzen du antzeko ezaugarriak eta kostua duten jardueren eskaintzari eusteko.

    19. Ikasgaiak eskuratzea derrigorrezkoa den ikastaroetan, matrikula formalizatzeko unean ordainduko dira. Ikastaroen eta materialen prezioa kurtso motaren, urteko garaiaren eta ikasleak kontratatutako irakastorduen araberakoa izango da. Kasu horietan, ikasgaiak klaseak ematen diren heinean emango dira eta haien ematea bertaratzearen baldintzapean egongo da. Ikastaroa emateko maiztasuna irakasle bakoitzak zehaztuko du, baina, nolanahi ere, ikastaroa amaitu baino lehen entregatuko dira osorik.

    20. Ikasleak baimena ematen dio Zentroari bere irudi pertsonala zentroaren webgunean sartzeko. Baimen hau edozein unetan baliogabetu ahal izango da, Zentroa behartuta egongo baita zure irudia webgune horretatik kentzera, jakinarazpen fidagarritik hasi eta gehienez 30 eguneko epean.

    21. Zentroak, bere prebentzio, segurtasun eta osasun planaren barruan, jarduera-protokoloak diseinatu ditu aparteko egoeretarako, hala nola, pandemiak, konfinamenduak eta Zentroaren jarduerarekin zerikusirik ez duten bestelako baldintzetarako. Ikasleak protokolo hauei dagokienez Zentroaren jarraibideak babestea eta jarraitzea onartzen du. Horiekin, Zentroak eskaintzen duen zerbitzuaren jarraipena bermatzen du, presentziala, mistoa edo online. Protokolo hauek aplikatzeak ez du aldatzen ikasleak kontratu hau nahitaez betetzea.

    22. Ikastaroa erreserba egin baino lehen, ikasleak ikastaroaren ohiko erabilerari dagokionez izan ditzakeen behar berezi guztiak jakinarazi beharko dizkio Ikastaroari, fisikoak (urritasunak, intolerantziak, etab.), psikologikoak (arreta gabeziaren nahasmenduak edo hiperaktibitatea). , etab.), edo beste edozein motatakoak.

    23. Zentroak bere prestakuntza-jarduera Madrilgo Erkidegoko Hezkuntza Departamentuak argitaratutako eskola-egutegiaren arabera garatuko du (https://www.educa2.madrid.org/)

    24. Klase partikularrak kontratatzen dituzten ikasleentzat: ikasleak programatutako klaseetara joan ezin badira, fidagarritasunez jakinarazi beharko diote (e-posta edo dei bat nahikoa da) zentroari klasea bertan behera uztea, gutxienez 24 ordu lehenago. aldez aurretik. Bestela, klasea emantzat joko da eta kobratuko da.

    25. Klase partikularrak elkarrekin kontratatzen dituzten ikasleentzat: ikasleetako edozein klase hauetako batean ez joateak ez du prezioan beherapenik ekarriko.

    26. BILDUTAKO DATUEI BURUZKO INFORMAZIOA

    27. Interesdunek emandako datuak Centro de Estudios Luis Vives SL-ko ikasleen datu-basea osatzen duten fitxategi automatizatu batean edo batzuetan sartu ahal izango dira, Datu Pertsonalak Babesteari buruzko abenduaren 15ko 1999/13 Lege Organikoaren arabera. Pertsonaia (LOPD)

    28. Bai paperezko fitxategia bai datuak sartuta dauden fitxategi automatizatua(k) Luis Vives SL Ikasketa Zentroko Idazkaritzaren ardurapean geratuko dira.

    29. Lortutako informazioa Luis Vives SL Ikasketa Zentroaren barne kudeaketarako BAKARRIK erabiliko da eta ez zaie inola ere hirugarrenei emango.

    30. Datu pertsonalak datu pertsonalak dituzten fitxategien segurtasun-neurriak ezartzen dituen 1720/2007 Lege Organikoaren garapenerako Erregelamendua onartzen duen abenduaren 21eko 15/1999 Errege Dekretuak ezarritako babes-mailarekin tratatuko dira, eta informazioaren konfidentzialtasuna eta osotasuna bermatzeko beharrezko segurtasun neurriak hartuko dira.

    31. Interesatuek sarbide, zuzenketa, baliogabetze eta aurka egiteko eskubideak gauzatu ahal izango dituzte, LOPDk ezarritakoa betez, Luis Vives SL Ikasketa Zentroko Idazkaritzan (Madril. Arenal kalea 18, 1. eskubidea).

    32. Enpresaren izenean ematen diguzun informazioa prozesatzen dugu, eskatutako zerbitzua eskaintzeko eta fakturatzeko. Emandako datuak merkataritza-harremana mantentzen den bitartean edo legezko betebeharrak betetzeko beharrezkoak diren urteetan gordeko dira. Datuak ez zaizkie hirugarrenei lagako legezko betebeharra dagoen kasuetan izan ezik. Gure enpresak zure datu pertsonalak tratatzen ari den ala ez jakiteko eskubidea duzu, eta, beraz, zure datu pertsonalak atzitzeko, datu okerrak zuzentzeko edo horiek ezabatzeko eskatzeko eskubidea duzu datuak beharrezkoak ez direnean. Era berean, zure baimena eskatzen dizut eskatutakoekin lotutako produktu eta zerbitzuak eskaintzeko.