Aceptación e sinatura do contrato de estudos

Moitas grazas por inscribirte no Centro de Estudos Luis Vives. Para formalizar a túa matrícula, necesitamos que aceptes as condicións do contrato de estudos que atoparás a continuación, e que o asines. Unha vez que o fagas, o contrato asinado chegará ao enderezo de correo electrónico que indicas no formulario.





    Se non es maior de idade, introduce a continuación os datos do pai, nai ou titor legal do alumno, quen será quen asina e acepte as condicións do contrato no teu nome.


    CONDICIÓNS XERAIS DO CONTRATO ASINADO CO CENTRO DE ESTUDOS LUIS VIVES

    1. O alumno realizará o pagamento de cada mensualidade por adiantado entre os días 1 e 5 de cada mes (ou o seguinte día hábil se o día 5 é festivo). En caso de falta de pagamento non se permitirá o acceso ás clases transcorrido este prazo. A non asistencia ao curso, ou a súa anulación por parte do alumno, non implica a devolución de ningunha cantidade pertencente ao mes en curso. O custo da mensualidade non depende do número de días lectivos. As ensinanzas ofertadas polo Centro de Estudios Luis Vives (en diante, "o Centro") están exentas do IVE segundo a Lei 37/1992. Os cursos do Centro teñen unha data de finalización definida, con carácter xeral, polas probas libres elaboradas polo alumnado. O alumnado é informado desta data a través dos distintos medios de comunicación do Centro. A matrícula do alumnado renóvase automaticamente cada mes (ou en fraccións de 4 semanas, para determinados cursos), para garantir a reserva da súa praza nas aulas. Polo tanto, para as baixas de matrícula, o alumnado deberá notificar a baixa por correo electrónico cunha antelación mínima de 15 días antes do mes seguinte. En caso contrario, o alumno estará obrigado a aboar a seguinte mensualidade.

    2. Os certificados de matrícula cuxa expedición se solicite ao Centro de Estudos Luis Vives só se realizarán sobre as mensualidades xa aboadas. Se se solicita previamente un certificado sobre o curso, deberá aboarse unha fracción da taxa do curso, previamente acordado entre o Centro e o alumno. Esta fracción do pagamento constituirá un depósito, que permanecerá na custodia do Centro ata que o alumno remate o curso. A citada fianza será devolta íntegramente ao estudante, unha vez rematado este prazo, sempre que estea cumprido este contrato, e se aboen todas as mensualidades contidas, dentro do prazo reflectido no certificado de estudos.

    3. Os certificados de asistencia e aproveitamento expedidos polo Centro, necesarios para a xestión da prórroga de visado, solicitude de NIE e demais trámites ante as Administracións Públicas españolas, só se expedirán no caso de que o estudante asista polo menos ao 85 % das clases contratadas. .

    4. Política de cancelación e devolución. No caso de que un alumno/a desexe cancelar a súa matrícula no curso:

      1. Se a dita baixa se produce nun prazo igual ou superior a 15 días naturais antes do inicio do curso, o Centro resérvase o dereito de converter a súa matrícula no curso en liña. O estudante recoñece a facultade do Centro para impartir o curso en modalidade en liña, e que dita modalidade é similar á do curso presencial, incluíndo todos os recursos necesarios para a adquisición dos contidos. Non obstante, debido ás diferenzas existentes entre a formación presencial e a telemática, o Centro comprométese a garantir a axeitada asimilación dos coñecementos programados para o alumno mediante a docencia en liña, aínda que isto supoña unha prolongación da duración do curso. Despois da avaliación e segundo o criterio do propio Centro, no caso de que non se lle poida ofrecer ao alumno un curso en liña axeitado ás súas necesidades de aprendizaxe, o Centro devolverá ao alumno o importe que aboou polo contrato, conservando só 200 euros. como pagamento.cota de inscrición, á que se sumarían todos aqueles gastos derivados da xestión (gastos bancarios, gastos de envío, etc.).

      2. Se a dita baixa se producise nun prazo inferior a 15 días naturais desde o inicio do curso, ou unha vez iniciado o curso, o Centro non devolverá ningún importe ao alumno.

    5. Política de cancelación e reembolso para estudantes que solicitaron e recibiron un expediente académico. Se o estudante solicitase un certificado de estudos, para presentalo no Consulado ou Embaixada de España no seu país, ou noutros organismos oficiais, para obter un visado ou tarxeta de residencia, así como outras vantaxes que se puidesen obter mediante este. certificación, poderá beneficiarse das condicións de cancelación e devolución reflectidas no artigo 4, só no caso de presentar a documentación oficial do Consulado ou Embaixada de España do seu país (ou organismo oficial correspondente), con data, sinatura e selo. no que se indique expresamente a denegación do visado (ou servizo correspondente), ou se admita a renuncia do estudante á solicitude do dito visado (ou servizo correspondente). Considerarase como data de inicio do curso a data definida no certificado de estudos expedido. O prazo máximo para presentar a documentación oficial requirida é de 30 días desde a data de notificación da baixa do curso.

    6. No caso de que a resposta de resolución de visado por parte da Embaixada ou Consulado se atrase, o alumno deberá comunicar o devandito atraso ou a imposibilidade de concertar cita no consulado ao centro educativo cunha antelación mínima de 15 días ao comezo do curso. Só neste caso, o Centro poderá modificar as datas de finalización do curso no certificado sen ningún custo.
    7. As modificacións de matrícula (anulación ou modificación de materias, sen cancelación do curso) que o alumno desexe realizar deberán solicitarse na secretaría do Centro. Durante os primeiros 15 días posteriores á incorporación do alumno ao curso, serán gratuítos. Transcorrido o dito prazo, cada modificación da matrícula terá un custo de 50,00 euros.

    8. A falta de asistencia ou puntualidade, aínda que sexa xustificada, non implica ningún tipo de desconto no prezo do curso. Esixirase a total puntualidade nos horarios de entrada das clases. O alumnado que, por calquera motivo, chegue ao Centro despois de comezar a clase, non poderá incorporarse a el.

    9. O alumno/a e/ou o seu representante legal comprométese a apoiar ao Centro e ao seu profesorado para mellorar o comportamento do alumno/a e un mellor rendemento escolar.

    10. De acordo co establecido no convenio de educación e formación non regradas, o Centro ten contratado un seguro de responsabilidade civil profesional para todos os seus traballadores. En todo caso, o Centro non se fai responsable dos accidentes ou danos persoais que potencialmente puidese sufrir o alumno ou dos obxectos persoais extraviados, roubados ou estragados que non fosen depositados na secretaría do Centro.

    11. O Centro resérvase o dereito a prohibir temporal ou incluso definitivamente o acceso ás súas instalacións a todo alumno que incumpra estas normas ou altere as relacións de convivencia no Centro. En caso de expulsión temporal ou definitiva, o Centro devolverá ao alumno o 100% da parte proporcional da cantidade aboada que non fose utilizada.

    12. Os horarios establecidos para cada un dos cursos están deseñados para satisfacer as necesidades do alumnado. O Centro resérvase o dereito a modificar estes horarios, sen prexuízo das necesidades do alumnado. O Centro garante que os cambios de horario serán comunicados de forma fiable cun prazo mínimo de 48 horas. En todo caso, está garantido que todo o temario será explicado antes do remate do curso.

    13. Por lei, está absolutamente prohibido fumar no interior do edificio.

    14. A información e matrículas que o alumno deberá formalizar para realizar probas ou exames oficiais realizarao o propio alumno. A Secretaría do Centro informará, a través das súas distintas vías de difusión, das convocatorias que sexan de interese para o seu alumnado, sendo este servizo de información unha mera cortesía do Centro, polo que os erros ou omisións non desexadas que se poidan producir non poderán ser obxecto de unha reivindicación do alumnado.

    15. Para estudantes estranxeiros con título de bacharelato estranxeiro en vigor: o estudante autoriza ao Centro a ceder os seus datos persoais á Universidade Nacional de Educación a Distancia, para a xestión grupal da obtención da credencial e a realización da Proba de Acceso á Universidade. O custo desta xestión é de 50,00 euros por alumno e convocatoria.

    16. Durante as clases queda expresamente prohibido o uso de teléfonos móbiles ou calquera outro elemento mecánico ou electrónico que perturbe o normal desenvolvemento das clases. Ademais, queda terminantemente prohibida a gravación, así como a difusión de vídeo ou audio das sesións impartidas no centro, xa sexan académicas ou meramente orientativas.

    17. O edificio no que se atopa o Centro de Estudos Luis Vives Sol non é de uso exclusivo, senón que se comparte con outros centros e oficinas. Por este motivo, pídeselle ao alumnado que respecte as zonas comúns e que non permaneza nelas durante as horas libres e descansos. O mobiliario e equipamentos do Centro están deseñados para o exercicio exclusivo do adestramento. Calquera uso indebido dos mesmos por parte do alumnado, que resulte en danos ou roturas, correrá a cargo do propio alumno.

    18. O Centro ofrecerá ao seu alumnado a posibilidade de realizar actividades extraescolares (visitas culturais, actividades de lecer, museos, etc.). O programa e o prezo destas actividades serán comunicados ao alumnado con suficiente antelación ao seu desenvolvemento. Estas actividades extraescolares realízanse en lugares e con contidos que, pola experiencia dos profesionais do Centro que as organizan, son en xeral ben valorados polo alumnado que as realiza, pero o Centro non garante, en ningún caso, que as realicen. levarase a cabo.satisfacer os desexos do alumnado que participe neles. Por este mesmo motivo, o Centro non se fai responsable dos accidentes ou danos persoais que potencialmente poida sufrir o alumno ou dos obxectos persoais perdidos, roubados ou estragados durante o desenvolvemento deste tipo de actividades. Así, o alumno renuncia expresamente a calquera reclamación contra o Centro por calquera das posibles eventualidades anteriormente sinaladas. Así mesmo, o Centro resérvase o dereito a modificar a súa oferta de actividades, sen previo aviso, en función da dispoñibilidade e outras causas. En caso de modificación do programa de actividades, o Centro comprométese a manter unha oferta de actividades de similares características e custo.

    19. Naqueles cursos nos que sexa obrigatoria a adquisición de temarios, aboaranse no momento de formalizar a matrícula. O prezo dos cursos e materiais dependerá do tipo de curso, da época do ano e do número de horas lectivas contratadas polo alumno. Nestes casos, o temario impartirase a medida que se impartan as clases e a súa impartición está condicionada á asistencia. A periodicidade de entrega do temario será determinada por cada profesor, pero, en todo caso, entregaranse na súa totalidade antes do remate do curso.

    20. O alumno/a autoriza ao Centro a inserir a súa imaxe persoal na páxina web do centro. Esta autorización poderá ser revogada en calquera momento, estando obrigado o Centro a eliminar a súa imaxe da devandita web nun prazo máximo de 30 días desde a súa notificación fidedigna.

    21. O Centro deseñou, dentro do seu plan de prevención, seguridade e saúde, protocolos de actuación ante situacións excepcionais, como pandemias, confinamentos e outras condicións alleas á actividade do Centro. O alumno comprométese a apoiar e seguir as instrucións do Centro en relación con estes protocolos. Con eles, o Centro garante a continuidade do servizo ofrecido, presencial, mixto ou en liña. A aplicación destes protocolos non altera o obrigado cumprimento do presente contrato por parte do alumno.

    22. Previamente á reserva do curso, o alumno deberá comunicar ao Centro todas as necesidades especiais que poida ter en relación co uso normal do curso, xa sexan físicas (discapacidades, intolerancias, etc.), psicolóxicas (trastornos por déficit de atención ou hiperactividade). , etc.), ou calquera outro tipo.

    23. O Centro desenvolverá a súa actividade formativa de acordo co calendario escolar publicado pola Consellería de Educación da Comunidade de Madrid (https://www.educa2.madrid.org/)

    24. Para o alumnado que contrata clases particulares: no caso de que o alumno non poida asistir a algunha das clases programadas, deberá comunicar fidedignamente (un correo electrónico ou unha chamada é suficiente) ao centro a cancelación da clase, cunha antelación mínima de 24 horas. adiantado. En caso contrario, a clase considerarase impartida e cobrarase.

    25. Para o alumnado que contrata conxuntamente clases particulares: a non asistencia dalgún dos alumnos a algunha destas clases non suporá desconto ningún no prezo.

    26. INFORMACIÓN RELATIVA AOS DATOS RECOLLIDOS

    27. Os datos facilitados polos interesados ​​poderán incorporarse a un ou varios ficheiros automatizados que constitúen a base de datos do alumnado de Centro de Estudios Luis Vives SL, de conformidade coa Lei orgánica 15/1999, do 13 de decembro, de protección de datos de carácter persoal. Carácter (LOPD)

    28. Tanto o ficheiro en papel como o(s) ficheiro(s) automatizado(s) ao que se incorporen os datos quedarán baixo a responsabilidade da Secretaría do Centro de Estudos Luis Vives SL.

    29. A información obtida será utilizada EXCLUSIVAMENTE para a xestión interna do Centro de Estudos Luis Vives SL e non será facilitada en ningún caso a terceiros.

    30. Os datos de carácter persoal trataranse co grao de protección establecido polo Real decreto 1720/2007, do 21 de decembro, polo que se aproba o Regulamento de desenvolvemento da Lei orgánica 15/1999, polo que se establecen as medidas de seguridade, seguridade dos ficheiros que conteñan datos de carácter persoal, e adoptaranse as medidas de seguridade necesarias para garantir a confidencialidade e integridade da información.

    31. Os interesados ​​poderán exercer os seus dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición, en cumprimento do establecido pola LOPD, ante a Secretaría do Centro de Estudos Luis Vives SL (Madrid. C/Arenal 18, 1o dereito).

    32. En nome da empresa tratamos a información que nos facilitas, para poder prestarche o servizo solicitado e facturalo. Os datos facilitados conservaranse mentres se manteña a relación comercial, ou durante os anos necesarios para o cumprimento das obrigas legais. Os datos non serán cedidos a terceiros salvo nos casos en que exista unha obriga legal. Ten dereito a obter información sobre se a nosa empresa está a tratar os seus datos persoais e, polo tanto, ten dereito a acceder aos seus datos persoais, rectificar os datos inexactos ou solicitar a súa eliminación cando os datos xa non sexan necesarios. Así mesmo, solicito a súa autorización para ofrecerlle produtos e servizos relacionados cos solicitados.